Roční zúčtování

  • (neregistrovaný)

    15. 3. 2012 12:11

    Dobrý den, máme zaměstnance, který je u nás zaměstnán od 1.2.2011. Nyní však vznikl problém s ročním zúčtováním. Jeho předchozí zaměstnavatel zkrachoval a on nedostal žádnou mzdu. Existuje nějaký způsob jak mu můžeme RZ udělat (např. jeho prohlášení, že za měsíc leden nedostal peníze)? Děkuji za odpověď.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 20. 3. 2012 13:26

      Rop

      Zaměstnanec by to měl řešit přes finanční úřad, že by chtěl potvrzení. Potvrzení mu může vydat v krajní nouzi finančák a pak se udělá roční zúčtování daně.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).