Hlavní navigace

OT Doložení dokumentů při krachu firmy

  • (neregistrovaný) 178.255.168.---

    1. 7. 2015 15:41

    Dobrý den,

    chtěla bych Vás prosím požádat o radu, co všechno potřebuji od zaměstnavatele. Od 1.4. 2010 do dneška jsem vedená jako zaměstnanec u firmy. Dne 8.12. 2011 jsem naposledy pracovala. Od 9.12. 2011 jsem byla na rizikovém těhotenství do 8.6.2012. Od 9.6. 2012 do 21.12. 2012 jsem byla na mateřské dovolené a od 22.12.2012 do 24.10. 2014 na rodičovské dovolené s prvním dítětem. Od 25.10. 2014 do 8.5. 2015 jsem byla na mateřské dovolené a od 9.5. 2015 jsem na rodičovské dovolené s druhým dítětem. Nyní firma krachuje a já zjišťuji, co všechno nemám a obávám se, že se po podpisu dohody už zaměstnavatel nebude k sehnání. Myslím, že asi potřebuji Evidenční listy, výplatní pásky, Potvrzení o zdanitelných příjmech a výplatu řádné dovolené? Mám zaměstnavatele požádat o vyplacení řádné dovolené při ukončení pracovního poměru? Při prvním dítěti jsem zažádala o čerpání řádné dovolené v návaznosti na mateřskou dovolenou. Avšak při druhém dítěti jsem na toto zapomněla. Zaměstnavatel zřejmě již nějaký čas nemá ani účetní, která by mu řádně spravovala účetnictví.

    Předem Vám mnohokrát děkuji za rady.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 2. 7. 2015 13:10

      Konvalinka (neregistrovaný) 178.255.172.---

      Doložení dokumentů při krachu fir
      Dobrý den,
      zatím nikdo neodpověděl asi proto, že tento dotaz není OT....
      zatím pročtěte http://business.center.cz/business/pravo/zakony/zakonik-prace/cast2h4.aspx
      http://business.center.cz/business/diskuze/zprava.aspx?id=1247727

      Mějte se Konvalinka

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).