Re: pracovní náplň
Záleží jaký máte schvalovací proces pro organizační řád. Pokud složitý, přímo pracovní náplně pro jednotlivé pozice bych do něj nedávala, protože Vám to pak ztíží možnost jejich změny. Do organizačního řádu pak jen rámcově náplň činnosti jednotlivých útvarů.
Re: pracovní náplň
>>>>>>>
>>>>>>pozice bych do něj nedávala, protože Vám to pak ztíží
>>>>>>možnost jejich změny. Do organizačního řádu pak jen
>>>>>>rámcově náplň činnosti jednotlivých útvarů.
>>>>>
>>>>>Dáváme popis práce každému zaměstnanci zvlášť.
>>>>
>>>>Taky dávám každému zaměstnanci zvlášť.
>>>
>>>Moc děkuji za reakce. Můžu tedy náplně bez problému
>>>vypracovat. Jen se ještě ujistím - podpis zaměstnance
>>>není nutný. Případný podpis je pouze známka toho, že
>>>byl
>>>zaměstnanec seznámen, ne že s tím souhlasí. Děkuji
>>
>>já dělám ve dvou výtiscích, zaměstnanec podepíše, že
>>1
>>výtisk převzal, tudíž , že byl seznámen.
taky dobré řešení, zam- pak nemá vyhnutí, než plnit.
>
>Ještě jednou moc děkuji
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
26. 10. 2016 11:45
Dobrý den, prosím o radu. Pracuji krátce ve firmě a zjistila jsem, že nikde nejsou blíže popsány pracovní náplně. V pracovní smlouvě je vždy uveden druh práce a náplň práce byla prý vždy se zaměstnancem konzultována při nástupu pouze ústně. Chtěla bych pracovní náplně zahrnout do organizačního řádu nebo do směrnic. Vím, že zaměstnavatel může náplň práce měnit a doplňovat (vždy podle druhu práce). Ale co když doposud nebyly nikde písemně uvedeny? Obávám se pouze jednoho zaměstnance, se kterým jsou trošku problémy. Pokud mu vedoucí něco vytýká, vždy namítá, že nic nemá písemně uvedeno a že to dělat nemusí. Jsou to ovšem práce, které dříve plnil bez problému a spadají do druhu práce. Vím, že chyba byla hned od začátku, kdy nebyla blíže specifikována náplň práce. Lze to jednoduše teď vše písemně uvést a tím vše napravit? Moc děkuji za rady a názory.