Re: Výpověď pro nadbytečnost, nemoc, kon
Neberte si to osobně, ale argumenty typu "ale když on nechce" mě vždycky nadzvednou.
Mohl skončit 31.3., ale to už prošvihl. Takže buď bude doma na překážkách do konce výpovědní doby (nutno přesně spočítat). Jestli "trvá" na skončení 31.5., jedině uzavřít dohodu.
Re: Výpověď pro nadbytečnost, nemoc, kon
Chjo. Co teď s tím? Prohlásil, neprohlásil ...... Já vlastně ani nevím, kdy mi to sdělil. Jsem mzdová účetní. Personální dala výpověď a novou nemáme, takže to mám tak nějak já ...... Mylně jsem se domnívala, že to takhle nebude problém a včera jsem si četla mzdvou účetní .....
Pán chce skončit k 31.5. zaměstnavatel s tím problém nemá. Co kdyby pán během výpovědní doby nic neprohlásil no a teď by si to rozmyslel a na prodloužení o dobu nemoci netrval. Vyhovuje to tak oběma stranám. Omlouvám se, nějak jsem se do toho zamotala.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Nová sleva na sociálním pojistném v roce 2026
Konec roku rozhoduje: Špatně načasovaná platba daně či pojistného vyjde draho
Více než 1100 korun za to, že vám dají důchod. Přitom nemusíte platit nic
Od sedel po originální brýle. Přinášíme 10 zajímavých příběhů podnikatelů za rok 2025
Velký manuál k paušální dani OSVČ pro rok 2026
Výpočet důchodu se v roce 2026 změní
26. 5. 2017 10:06
Dobrý den,
prosím Vás o radu - zaměstnanec dostal koncem ledna výpověď z důvodu nadbytečnosti. 1.3. onemocněl, byl v nemocnici na operaci. PN trvá dosud, ale bude ukončena k 31.5.2017. Pán má nastoupit do starobního důvodu 11.7.2017, žádost už má podanou. Nechce ale PP prodloužit o dobu své nemoci. Chce skončit k 31.5.2017, ale samozřejmě s odstupným a proplacením nevyčerpané dovolené, že půjde na ÚP a pak do důchodu. Snažila jsem se ho přesvědčit, že pro něj bude výhodnější, kdyby nastoupil a odpracoval tu dobu nemoci, ale trvá si na svém.