Re: Prodej na splátky
Daňový doklad vystavuje při prodeji zboží. To, že bude hradit ve splátkách, je pouze platební podmínka a s DPH to nemá nic společného.
Pokud by jste ale zboží prodávali FO nepodnikateli, tak lze uzavřít leasingovou smlouvu (jemu je jedno, zda je to na 3 roky nebo 4 měsíce) a v tomto případě by jste odváděli DPH dle splátkového kalendáře, jelikož splátkový kalendář je daňovým dokladem.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
23. 11. 2005 16:33
Prosím o radu:
se zákazníkem bylo domluveno, že zaplatí zboží ve čtyřech splátkách (bez navýšení), jaké daňové doklady a kdy mám vytvářet?
Daňové doklady až k přijatým platbám, nebo nějaký splátkový kalendář a DPH odvádět ke dni splatnosti splátek??
Velmi děkuji za odpověď!