Zdravotní pojišťovna

  • (neregistrovaný)

    30. 11. 2005 12:33

    Dobrý den,

    tento dotaz sem moc nezapadá, ale možná mi někdo pomůže. Co dělat, když zdravotní pojišťovna (207-OZP) vypověděla smlouvu odbornému lékaři. Na dotaz u uvedené pojišťovny mi bylo řečeno, že mám buď změnit pojišťovnu nebo lékaře. Jedná se o alergologa u kterého je syn již 3 roky registrovaný. Když jsme před lety nějakého sháněli, tak nám u některých přímo řekli, že nové pacienty neberou a jinak byla čekací doba na registraci i 6 měsíců. Obávám se, že teď to bude ještě horší - pokud nějakého lékaře vůbec najdu. A to nemluvím o tom, že pokud změníme pojišťovnu, tak se musím přeregistrovat i u dalších lékařů a co když zase ti nebudou mít smlouvu s novou pojišťovnou. A to vůbec nejsme malé město - bydlíme v Ostravě. Nevíte někdo co se dá dělat? Co svobodná volba lékaře dána zákony?

    Děkuji všem za odpovědi.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 30. 11. 2005 13:25

      Anonymní (neregistrovaný)

      Re: Zdravotní pojišťovna
      Zeptat se na pojišťovně, snad mají evidenci o lékařích, kteří přijímají nové pacienty, když někomu smlouvu vypověděli.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).