Povinnost převzetí reklamace

  • (neregistrovaný)

    2. 12. 2005 9:57

    Dobrý den,má prodejce povinnost převzít výrobek na reklamaci?Mě se totiž stalo,že jsem si koupil CD přehrávač v Globusu a ani po čtvté reklamaci stejné věci mi nechtějí vrátit peníze nebo vyměnit za jiný.Mají ze servisu napsáno pokaždé,že se závada neprojevila.Je to závada,která se nevyskytuje pravidelně.Nyní už mi řekl prodejce,že další reklamaci už mi ani nepřevezme.Má na to právo?Děkuji Retik

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 2. 12. 2005 12:15

      Anonymní (neregistrovaný)

      Re: povinnost převzetí reklamace
      Ono je to sporné. Pokud jste to 3x reklamoval a nic nenašli tak se jim nedivím. Vy nemůžete nic dělat. Jedině si to vynutit soudně a to asi za to nestojí. Ono by se to neprojevilo ani u toho soudu.

    • 2. 12. 2005 22:07

      Retik (neregistrovaný)

      Re: povinnost převzetí reklamace
      mě nejde o to,jestli se jim divíte nebo ne.Mě jde o to,jestli ze zákona oni musejí nebo nemusejí.....nic víc

    • 2. 12. 2005 22:07

      Retik (neregistrovaný)

      Re: povinnost převzetí reklamace
      mě nejde o to,jestli se jim divíte nebo ne.Mě jde o to,jestli ze zákona oni musejí nebo nemusejí.....nic víc

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).