Re: reklamace
Pokud vám nevydají protokol, chápejte to jako odmítnutí reklamace a kontaktujte ČOI. Záruční list není reklamační protokol, jedině že by byl pro sledování reklamačního řízení přímo úzpůsoben (někdy to tam bývá).
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
5. 12. 2005 22:19
prosim pomozte mi .v mesici srpnu sem koupila mobilni telefon-fungoval2hod,zavada byla odstranena,po 2mesicich se objevila nova zavada,opet byla odstranena,ale po 3min sem si vsimla ze na displeji je zavada,uz 3,chcii vymenit telefon,nebo vratit penize.prodavacka mi to odmita,s tim,ze musim mit 4ruzne zavady a jeste to musi oni odsouhlasit vymenu zbozi,zda se mi to nespravedlive.poradite mi nekdo co mam delat,jsem zoufala.dekuji kostovska