Reklamace

  • (neregistrovaný)

    5. 12. 2005 22:19

    prosim pomozte mi .v mesici srpnu sem koupila mobilni telefon-fungoval2hod,zavada byla odstranena,po 2mesicich se objevila nova zavada,opet byla odstranena,ale po 3min sem si vsimla ze na displeji je zavada,uz 3,chcii vymenit telefon,nebo vratit penize.prodavacka mi to odmita,s tim,ze musim mit 4ruzne zavady a jeste to musi oni odsouhlasit vymenu zbozi,zda se mi to nespravedlive.poradite mi nekdo co mam delat,jsem zoufala.dekuji kostovska

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 6. 12. 2005 7:59

      graver (neregistrovaný)

      Re: reklamace
      Při reklamaci do 6 měsíců máte nárok na okamžitou výměnu věci za bezvadnou nebo odstoupení od smlouvy bez ohledu na typ a počet vad. Vyžádejte si od prodejce písemný protokol o vyřízení reklamace s uvedením důvodu a s tímto podejte stížnost na ČOI.

    • 6. 12. 2005 18:04

      kostovska dana (neregistrovaný)

      Re: reklamace
      Dobrý den,moc vám děkuji za radu,jsem vám vděčna.Co když mi protokol odmitnout dát?Tento co mám k posledni závadě je nečitelní kromě razitka prodejce.Záručni list by nestačil?

    • 7. 12. 2005 7:12

      graver (neregistrovaný)

      Re: reklamace
      Pokud vám nevydají protokol, chápejte to jako odmítnutí reklamace a kontaktujte ČOI. Záruční list není reklamační protokol, jedině že by byl pro sledování reklamačního řízení přímo úzpůsoben (někdy to tam bývá).

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).