Re: daňové odpisy_kancelář v nájmu
Musíte vzít všechny doklady, podklady, vize a najít si na konzultaci dobrého daňového poradce. Protože bez znalosti uzavřené nájemní smlouvy, bez znalosti toho, co se přesně bude v kanceláři provádět (technické zhodnocení povolené pronajímatelem, technické zhodnocení nepovolené pronajímatelem, opravy, pořízení nábytku vestavěného, pořízení nábytku samostatně stojícího, ...) Vám nikdo na dálku nemůže správně odpovědět. Je tolik proměnných, ....
Prostě na tento dotaz nelze správně odpovědět.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
29. 1. 2019 13:19
Dobrá den , jsme v nájmu a budeme na naše náklady předělávat kancelár, (příčky, podlahové krytiny, kancelářský nábyeek ated.( Celkové náklady budou cca 800 tis. , jak dlouho mohu daňové odepsiovat, potřebujeme co nejdeéle ??
Děkuji