Re: Vyúčtování daně zavislá činnost
1) Do počtu zahrnujete zaměstnance, u kterých byl uzavřen smluvní vztah k určitému datu a byl mu zúčtován mzdový nárok. Pokud zaměstnanec a) marodil, tak nepředpokládám, že mu ve všech měsících nemoci byl zúčtován příjem.
2) Do počtu zahrnujete zaměstnance, u kterých byl uzavřen smluvní vztah k určitému datu a byl mu zúčtován mzdový nárok. Zaměstnanci a) nebyl přece v lednu zúčtovaný příjem, když nepracoval.
Re: Vyúčtování daně zavislá činnost
Děkuji.
1) takže zaměstnance a) nezahrnu do května, protože celý měsíc marodil. V květnu tedy bude počet 1 ( pouze zaměstanec c)
2)nezlobte se to jsem moc nepochopila zaměstnanec a) marodil v květnu. Měl by být tedy jaký počet zaměstnanců, prosím dost v tom tápu.
Do počtu zaměstnanců k 1.12. 2018 budu tedy
Re: Vyúčtování daně zavislá činnost
U odpovědi č. 2 mělo být, že b) v lednu nepracoval. Už jsem se do těch písmen sama zamotala.
Re: Vyúčtování daně zavislá činnost
>>>>>dotazů zde v diskusi, ale pořád si nevím rady. Jde o
>>>>>tři
>>>>>zaměstnance.
>>>>>
>>>>>a)HPP, doba neurčitá, v 5/18 celý měsíc marodil
>>>>>b)DPP, uzavřena od 1.1.-31.12.2018, zálohová daň,
>>>>>pracoval pouze v měsíci únor, říjen
>>>>>c)DPP, uzavřena 1.1.-31.12.2018, srážková daň,
>>>>>pracoval pouze leden, květen, prosinec
>>>>>
>>>>>1) prosím jak budu vyplňovat ve vyúčtování daně,
>>>>>stranu č.1, kolonka 05, prosím o kontrolu.
>>>>>
>>>>>leden - počet 2 (zaměstananec a,c,)
>>>>>únor - 2 (a,b)
>>>>>březen - 1 (a)
>>>>>duben - 1 (a)
>>>>>květen -2 ( a,c)
>>>>>červen 1 (a)
>>>>>červenec 1 (a)
>>>>>srpen 1 (a)
>>>>>září 1 (a)
>>>>>říjen 2 (a,b)
>>>>>listopad 1 (a)
>>>>>prosinec 2 (a,c)
>>>>>
>>>>>2) co prosím budu vyplňovat do přílohy Počet
>>>>>zaměstnanců k 1.12.2018, budou tam prosím 3
>>>>>zaměstnanci ?
>>>>>
>>>>>Děkuji.
>>>>
>>>>1) Do počtu zahrnujete zaměstnance, u kterých byl
>>>>uzavřen smluvní vztah k určitému datu a byl mu
>>>>zúčtován
>>>>mzdový nárok. Pokud zaměstnanec a) marodil, tak
>>>>nepředpokládám, že mu ve všech měsících nemoci byl
>>>>zúčtován
>>>>příjem.
>
>Děkuji. Já jsem asi netvrdlá, jaký to tedy má vliv u
>odpovědi 2) na počet zaměstnanců k 1.12.2018, že b) v
>lednu nepracoval ?
Vy nejste natvrdlá, ale já jsem to celé zamotala, zapomeňte na to, co jsem psala. Do počtu zaměstnanců k 1.12.2018 napíšete 2-zaměstnanec a) a c). Zaměstnanec b) v prosinci neměl zúčtovaný příjem, tak tam započítaný nebude.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
4. 2. 2019 6:58
Dobrý den, moc prosím o pomoc. Prošla jsem hodně dotazů zde v diskusi, ale pořád si nevím rady. Jde o tři zaměstnance.
a)HPP, doba neurčitá, v 5/18 celý měsíc marodil
b)DPP, uzavřena od 1.1.-31.12.2018, zálohová daň, pracoval pouze v měsíci únor, říjen
c)DPP, uzavřena 1.1.-31.12.2018, srážková daň, pracoval pouze leden, květen, prosinec
1) prosím jak budu vyplňovat ve vyúčtování daně, stranu č.1, kolonka 05, prosím o kontrolu.
leden - počet 2 (zaměstananec a,c,)
únor - 2 (a,b)
březen - 1 (a)
duben - 1 (a)
květen -2 ( a,c)
červen 1 (a)
červenec 1 (a)
srpen 1 (a)
září 1 (a)
říjen 2 (a,b)
listopad 1 (a)
prosinec 2 (a,c)
2) co prosím budu vyplňovat do přílohy Počet zaměstnanců k 1.12.2018, budou tam prosím 3 zaměstnanci ?
Děkuji.