Pokud se zdanitelné plnění uskutečnilo a výrobky mu byly dodány, měl by evidovat doklad v účetnictví ( i proto, že jistě máte nějaký smluvní vztah, kde by postup reklamace měl být ošetřen ) a jestli jsou nějaké důvody pro reklamaci, tak ji má vůči vám potom uplatnit a řešit, jak píšete, případným ODD od vás nebo jiným způsobem. Někdy dojde i na soudy a jak potom prokáže nějaký nákup vašich výrobků, když nebude mít zaúčtováno ? Velmi často se toto děje ve stavebních firmách.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
17. 9. 2019 8:25
Dobrý den, prosím o radu. V srpnu jsem vystavila fakturu za výrobky, odeslala odběrateli. Ten nám poslal reklamaci a odmítl přijmout fa do účetnictví, prý ji mám stornovat. Je to správný postup?
Nikdy jsem se s tím nesetkala, když byla reklamace, řešili jsme to následným ODD. Děkuji.