dobrý den,
já bych byla dávno za kopečkama, ale mě se to dobře říká, když bydlím v regionu, kde teď nabídky na práci byly, takže ten kdo chtěl práci si našel, s manželem jsme si opravili dům na novostavbu, kde dům (barabiznu) jsem měla, takže jsme to měli bez hypotéky, za což považuji největší úspěch mít svoje pěkné bydlení a nezadlužit se do důchodu. Musíte zvážit sama, jestli jste schopná najít u vás jinou lépší práci, jestli je šance si zajistit lepší bydlení, aby jste se nemusela bát, když přijdete o práci, tak i o bydlení a to stejné i váš přítel.. Rozhodně bych nikdy nechtěla pracovat ve stejné firmě, nebo v jiné se stejným majitelem, protože firma půjde do kopru, půjdou obě a tím pádem oba dva.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
29. 8. 2020 10:05
Dobrý den,
pracuji jako recepční, hotel máme v provozu od března do října. Zaměstnavatel neřeší jak kdy kdo jde do práce , na celý hotel jsem já a kolegyně do června samotné a zaměstnavatel po delší době slibování nám sehnal paní na úklid. Stejně některé dny uklízíme. Pracuji někdy 7 dní v týdnu od 7:30 do 18:00, bohužel někteří hosté nerozumí check in do 18:00. Takže někdy ubytovávám i v 9-10hodin, o služebním telefonu ani nemluvím ten někdy vyzvání i v 11.
Volno máme někdy v týdnu 2 dny.
Když jsem si teď brala týden dovolené byl to velký problém.
Kolegyně ten týden v práci moc nedávala.
Výplatní pásky nedostáváme , dostáváme stejnou částku na účet každý měsíc.
Hotel kdy není v provozu si musím buď sehnat práci(což každý rok měnit a hledat se mi nechce) a nebo být zapsaná na prac. úřadě. Což je taky nevyhovující.
Do toho nám zaměstnavatel nepřímo naznačuje, že teď otěhotnět by bylo nežádoucí (je mi 22 a za 2 roky už bychom děti třeba chtěli)