Líná huba holý neštěstí. Zeptejte se pošty - možná: se ztratil, ještě ho nevystavili, byl osvobozen od DPH ... .
Rozhodně nemám línou hubu, pardon, řeším už to dva týdny a nebudu ani psát, kolikrát jsem volala na různé oddělení a pobočky a kolik mailů jsem poslala ... nikdo mi tuto informaci zatím neposkytl, podle VS mi zjistili akorát kterého balíčku se to týká, nic víc jsem z nich nedostala ... jestli máte nějaký ověřený kontakt, budu Vám nesmírně vděčná
Když víte kolik stál, a že byl s daní, snižte odpočet podle § 74 odst. 1.
A pokud vám to stojí za to, můžete zkusit https://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
21. 10. 2020 17:09
Dobrý večer,
ráda bych poprosila o radu. Nevím, jak zaúčtovat vrácenou platbu od pošty. Pošta nám vrátila poštovné za nedoručený balíček, nemám k tomu žádný doklad, jenom vyjádření v mailu, že vrátili tu a tu částku z výše uvedeného důvodu. Navíc jako odesílatel je náš klient, kterému zprostředkováváme zasílání balíčků přes poštu. Tzn. každý měsíc dostáváme souhrnnou fakturu od pošty pod naším číslem a pod číslem klienta, kterému tuto fakturu refakturujeme. Neměla by pošta vystavit opravný daňový doklad? Bude mi stačit jako podklad ten mail, zaúčtuji si to do ID 518/321 mínusem a pak v bance 221/321?
Děkuji moc za rady.