Dobrý den. Prosím chci se zeptat,objednala jsem postele u jedné společnosti,s majitelem eshopu byly od začátku samé problémy, lži a výmluvy,dnes mi zboží dodali ale jen jednu postel, přičemž zaplatíit chtěl obě. To jsem odmítla. Nepřevzala jsem to a volala na e-shop a tam mi sdělil majitel,že to mám převzít a druhou postel doposlou,. Ani omylem. Řekla jsem mu že chci stornovat v zákonné lhůtě 14 dní a on že budu platit storno poplatek ve výši 10 procent protože zboží bylo jít v přepravě. Mají to i v OP. Ještě to není 14 dní od zákonné lhůty pro odstoupení a on chce peníze za storno. Jak prosím dále postupovat? děkuji a hezký den
12. 11. 2020 10:55
Dobrý den. Prosím chci se zeptat,objednala jsem postele u jedné společnosti,s majitelem eshopu byly od začátku samé problémy, lži a výmluvy,dnes mi zboží dodali ale jen jednu postel, přičemž zaplatíit chtěl obě. To jsem odmítla. Nepřevzala jsem to a volala na e-shop a tam mi sdělil majitel,že to mám převzít a druhou postel doposlou,. Ani omylem. Řekla jsem mu že chci stornovat v zákonné lhůtě 14 dní a on že budu platit storno poplatek ve výši 10 procent protože zboží bylo jít v přepravě. Mají to i v OP. Ještě to není 14 dní od zákonné lhůty pro odstoupení a on chce peníze za storno. Jak prosím dále postupovat? děkuji a hezký den