Doplním že, mi muj eshop nedovoluje vložit vnitřně objednávku ( ze třeba zákazník zavolá, objedná a ja bych obj. v systému e-shopu zadala za něj), takže vystavím fakturu v den převzetí a zákazník uhradí rovnou fakturu hotově.
Je to z pohledu FÚ špatně? Jsem OSVČ, plátce DPH a vedu DE jestli to hraje roli nebo to platí stejně pro všechny subjekty ať už plátce či neplátce DPH.
Pokud má někdo zkušenost, budu rada za objasnění.
Krásný den,S.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
15. 2. 2021 11:53
Dobrý den,
provozuji eshop a zakaznici mohou udelat ob. přes eshop, emailem nebo telefonicky. Objednávky pres eshop jsem schopna si vytisknout ale jak postupovat s objednávkou po telefonu nebo emailem? Telefonáty si nenahravám a emailovou komunikaci si nijak neukládám. Faktury samozřejmě v papírové podobě uchovávám . Je to chyba? Jak toto řešíte vy? Děkuji za odpovědi.