Ano, děkuji, já jsem Vaší odpověď četla, ale jak mi to řeší, jestli musím mít stanovisko z jiného servisu? Nebo tím myslíte, že když předepíšu k náhradě, tak mohu vyřadit bez jakéhokoliv dalšího podkladu?
A zaměstnanec způsobil škodu a ta mu má být nebo musí být předepsána k náhradě?
Ještě jednou děkuji.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
16. 3. 2021 20:46
Dobrý večer paní Tečko,
já se omlouvám, že to znovu vytahuji, snad už naposledy, nikdy nestihnu reagovat dostatečně včas na Vaší odpověď.
Moje otázka byla - jak byste postupovala třeba u mobilu pořizovací cena přes 20 tis., zaměstnanci spadl na zem a rozbil se displej, oprava displeje stojí 6 tis. Kč, zaměstnavatel nechce investovat do opravy, rozbitý nechce nikdo koupit, jak vyřadit v tomto případě? Tady asi prodej za nějakou tu stovku nebude na místě.
Odpověděla jste, že doložíte stanovisko ze servisu ohledně ceny za opravu, a já mám poslední dotaz, pokud klient sám provozuje servis PC, mobilů, musí si to stanovisko nestranně opatřit u jiného servisu?
Děkuji a omlouvám se za zmatky.