Paní Tečka

  • 17. 3. 2021 15:03

    Dobrý den paní Tečko,

    já se omlouvám, že Vás tímto příspěvkem doslova bombarduji, snad už naposledy, nikdy nestihnu reagovat dostatečně včas na Vaší odpověď.
    Moje otázka byla - jak byste postupovala při vyřazení majetku třeba u mobilu pořizovací cena přes 20 tis., zaměstnanci spadl na zem a rozbil se displej, oprava displeje stojí 6 tis. Kč, zaměstnavatel nechce investovat do opravy, rozbitý nechce nikdo koupit, jak vyřadit v tomto případě? Tady asi prodej za nějakou tu stovku nebude na místě.
    Odpověděla jste, že doložíte stanovisko ze servisu ohledně ceny za opravu, a já mám poslední dotaz, pokud klient sám provozuje servis PC, mobilů, musí si to stanovisko nestranně opatřit u jiného servisu? A ještě nick xy psal, že má být předepsáno k náhradě zaměstnanci. Musí?

    Děkuji a omlouvám se za zmatky.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 17. 3. 2021 17:30

      . (neregistrovaný)

      Pokud se firma sama zabývá servisem a může škodu posoudit, tak by bylo dle mého názoru nadbytečné ještě řešit u jiného servisu. Zda má být předepsáno k náhradě - rozhodnutí je na firmě. Ať řeší podle Zákoníku práce.

    • 17. 3. 2021 18:07

      Aion (neregistrovaný)

      Co to je "má být předepsáno k náhradě zaměstnanci"? Pěkná blbost, protože o tom rozhoduje výlučně zaměstnavatel.

    • 17. 3. 2021 20:21

      Ema1

      Děkuji paní Tečko, jste zlatá, že jste měla se mnou takovou trpělivost.
      Paní Aion - taky si myslím, že rozhoduje zaměstnavatel, ale tato odpověď mi nasadila brouka do hlavy https://businesscenter.podnikatel.cz/diskuse/1629011/#o1655139
      Hezký večer oběma!

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).