Originální obal

  • (neregistrovaný)

    8. 1. 2006 14:47

    V nejmenovaném obchodě jsem reklamovala televizi bez originálního obalu. Reklamace byla přijata, s tím, že v reklamačním protokolu prodejce uvedl, že neodpovídá za případné požkození při přepravě. Na otázku proč, mi bylo řečeno, že bez originálních výplní nejsou schopníi poslat televizi tak, aby se ji na 100% nic nestalo a tím prohlášením se jenom brání. Podle zákona, obal mít nemusím, tak mě zájímá, jestli je prodejce opravněný psát tam tenhle dodatek. ďekuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 8. 1. 2006 15:39

      Anonymní (neregistrovaný)

      Re: Originální obal
      V případě, že je zboží potřeba poslat zpět prodávajícímu nebo servisnímu středisku, je zákazník povinen zboží zabalit do originálního obalu. V případě, že kupující originální obal nemá, je povinen na vlastní náklad zajistit obal nový, vyhovující nárokům přepravy. Kupující bere na vědomí, že v případě nedostatečně chráněného zboží při přepravě nemusí být reklamace uznána.

    • 8. 1. 2006 15:40

      Anonymní (neregistrovaný)

      Re: Originální obal
      To je z internetu a až na tu poslední větu to je asi pravdivé. Měli jste si zajisti jiný obal, který by bránil poškození při přepravě.

    • 17. 5. 2007 11:53

      Marie (neregistrovaný)

      Re: Originální obal
      Docela by mě zajímalo, kde jste tuto informaci vzali, v žádném zákoně ani předpise jsem ji nenašla. Za zákona nemám vůbec povinnost se o nějaký obal starat, když se mi rozbije televize, odvezu ji do opravny a jestli ji oni pak transportují dále, je už na nich aby ji řádně zabalili aby se jínic nestalo. V žádném pořípadě nesmí být uznání reklamace a její vyřízení podmíněno obalem.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).