Daňová evidence příjmů a výdajů

  • (neregistrovaný)

    9. 1. 2006 9:37

    Dobrý den,

    začínám podnikat na živnostenský list a jsem z toho popravdě trochu zmatená :-)Budu vést daňovou evidenci příjmů a výdajů. V daňovém přiznání si budu uplatňovat výdaje procentem z příjmů.
    Zajímalo by mě, co všechno si musím v evidenci vést, když budu mít v podstatě jen příjmy z vystavených faktur + platby soc. a zdrav. pojištění a co se potom přikládá jako příloha k daňovému přiznání?
    Díky moc všem za odpověď. Iva

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 9. 1. 2006 9:42

      Anonymní (neregistrovaný)

      Re: daňová evidence příjmů a výdajů
      Nic, vedete si jen evidenci příjmů, pak jejich součet dáte do DP a odečtete % výdaje + ZP a SP. A tuto evidenci si uschováte pro případnou kontrolu z FÚ.


      J.

    • 9. 1. 2006 10:24

      Zdena (neregistrovaný)

      Re: daňová evidence příjmů a výdajů
      Jestli mohu doplnit: ještě jste povinna vést evidenci pohledávek.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).