Re: Krádež osobních věcí v automobilu
Jak vám zaměstnavatel měl zajistit úschovu těchto věcí???
Měl s vámi jezdit a nosit je za vás. Už jste nabyl plnoletosti??
Byly to přeci vaše osobní věci, tak jste si tu tašku mohl osobně nosit a nechtít to po vedení. Ono nestačí že v každých novinách
v každém supermarketu vás nabádají že nemáte v autě nic nechávat. On vám to měl říkat i zaměstnavatel??
Možná jste to asi nepochopil, byla to služební cesta asi cca na týden a já měl tašku s os.věcima- oblečení ,věci os.hygieny apod.,a s sebou jsem ji nemohl nosit,práce mi to neumožnila.Tak mi řekněte kde jsem si to měl uschovat??Stejně je to asi poměrně zbytečné ,ale jen se chci zeptat??
Pochopila jsem to snad dobře. Nepochopila jsem jak je měl uschovat zaměstnavatel, když vy jste to nedokázal. Mohu se zeptat jakou činnost jste vykonával?
Já pracuji jako servisni technik na pokladní systémy a v té době kdy se to stalo jsem rozjížděl nové supermarkety a nemohl jsem s sebou tašku tahat po prodejně.Vadí mě na tom jediná věc, že zaměstnavatel vás pošle na služební cestu a nijak nezabezpečí hlídání os.věcí a pak když vás vykradou tak máte oči pro pláč a když řeknete ,že jezdit nebudete ,tak je to zase porušení pracovních úkolů..
Pojišťovny nabízejí pojištění věcí v autě, ale když jsme se na to ptali blíže, bylo nám řečeno, že toto pojištění je v podstatě nanic, protože když někdo ukradne z auta např. tašku s osobními věcmi, tak Vám pojišťovna řekne, že jste jí měl mít v hotelu. V praxi by prý proplatila, jen kdybyste např. šel zaplatit u pumpy a mezitím Vám jí někdo odcizil. Takže jsme tuto pojistku neuzavřeli a pro mě z toho vyplývá, že kdybyste se třeba se zaměstnavatelem soudil, sotva byste vyhrál, když to neuznají ani pojišťovny.
Pokud jsem to pochopil tak v mém případě, pokud jedu na služební cestu a začnu pracovat někdy v dopoledních hodinách např 9:30 hod ,tak se mám nejprve ubytovat na hotel??To by museli zaplatit další noc navíc, dopoledne mě nikdo neubytuje....