Hlavní navigace

Digitalizace papírových dokumentů

  • (neregistrovaný) 80.251.241.---

    31. 7. 2013 12:54

    Dobrý den,

    chci se zeptat na problematiku digitalizace papírových dokumentů (faktury, smlouvy, daňové doklady).

    Je nutné v rámci digitalizace zachovat nějaký požadovaný formát dokumentu např. PDF/A nebo nějaký jiný. Je nutné skenované dokumenty opatřit digitální podpisem a časovým razítkem? Dle nového zákonu by to nemělo být již potřeba.

    Prosím Vás o nějaký odkaz, kde se dá jednoduše nastudovat celá problematika.

    Díky, Broněk Šopík

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 2. 8. 2013 15:52

      Rop

      Nastudovat ... nikde ... i daňový poradci v tom mají bordel a o ministerstvu financí ani nemluvě.

      Takže teď oficiálně to jde tak, že notář, advokát či CzechPoint vám každý papír převede do elektronické podoby a opatří elektronickým podpisem a časovým razítkem.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).