Pracuji ve firmě, která je malá organizace a zabývá se čtyřmi druhy činností. Prodejem zboží i službami. Jednotlivé činnosti jsou rozlišeny číslem střediska. V současné době takové rozlišení vedení firmy nestačí. Požadují, aby bylo možné nejen rozdělovat mezi střediska náklady a výnosy, ale aby si jednotlivá střediska mohli mezi sebou mohla náklady přefakturovávat, případně i dávat slevy. Jde zařídit, aby si mohla střediska v jednom účetnictví přefakturovávat náklady? Kolega navrhl řešit tento problém pomocí aktivace. Jde to? Děkuji
15. 2. 2006 20:10
Pracuji ve firmě, která je malá organizace a zabývá se čtyřmi druhy činností. Prodejem zboží i službami.
Jednotlivé činnosti jsou rozlišeny číslem střediska.
V současné době takové rozlišení vedení firmy nestačí. Požadují, aby bylo možné nejen rozdělovat mezi střediska náklady a výnosy, ale aby si jednotlivá střediska mohli mezi sebou mohla náklady přefakturovávat, případně i dávat slevy.
Jde zařídit, aby si mohla střediska v jednom účetnictví přefakturovávat náklady?
Kolega navrhl řešit tento problém pomocí aktivace. Jde to?
Děkuji