Re: Třetí reklamace
>>Díval jsem se do zákona o ochraně spotřebitele a
>>nikde
>>jsem tam nenašel odstavec že po třetí reklamaci má
>>zákazník právo na vrácení peněz pokud výrobek či
>>službu
>>reklamuje už potřetí. myslím že dřív to bylo.
Ne, formulace je "opakovaná vada nebo výskyt většího počtu vad". Opakování 3x vychází z existujících judikátů (tzn. v soudních sporech bylo opakovaně rozhodnuto, že pokud se vada vyskytla 3x, jde o naplnění pojmu "opakovaně")
>>Jde mi o to spíš v souvislosti se smlouvou o
>>poskytování služeb uzavřenou na dobu určitou, jestli
>>je možné
>>takovou smlouvu vypovědět předčasně podáním
>>reklamací,
>>když ta služba často nevykazuje slíbenou kvalitu...
To, co jsem psal, platí pro Obč. právo. Pokud se jedná se o smlouvu dle obch. práva, musí být odpovědnost ošetřena smluvně.
Výpověď smlouvy reklamací možná není - reklamací pouze řešíte soulad kvality poskytované služby se smlouvou.
>>
>>netuší někdo jak to je? díky
>
>Smlouva o službách nemá nic společného s reklamací
>výrobků.
Možnost odstoupit od smlouvy pro opakovanou vadu se naprosto shodně týká např. i smlouvy o dílo (648/2)
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
28. 2. 2006 18:51
Díval jsem se do zákona o ochraně spotřebitele a nikde jsem tam nenašel odstavec že po třetí reklamaci má zákazník právo na vrácení peněz pokud výrobek či službu reklamuje už potřetí. myslím že dřív to bylo.
Jde mi o to spíš v souvislosti se smlouvou o poskytování služeb uzavřenou na dobu určitou, jestli je možné takovou smlouvu vypovědět předčasně podáním reklamací, když ta služba často nevykazuje slíbenou kvalitu...
netuší někdo jak to je? díky