Česká pojišťovna

  • (neregistrovaný)

    2. 3. 2006 17:29

    Nemám účetní dotaz, ale i přesto bych se chtěla zeptat, kam můžu podat stížnost na českou pojišťovnu.
    Mám u této pojišťovny uzavřeno životní + úrazové pojištění. Pojistka je stará 9 let. Dnes mi přišel dopis + složenka. V dopise se píše, že rozsah pojistné ochrany není zcela dostačující pro krytí ztrát, že rostou životní náklady atd., že s účinností od 1.3. dojde k následujícím změnám /k navýšení pojistného/. Tučně je zvýrazněno, že nemusím nikam chodit ani nic vyplňovat a podepisovat. Stačí uhradit složenku. Z celého obsahu dopisu jednoznačně vyplývá, že to MUSÍM udělat a jak je to pro mě VÝHODNÉ!!!!! Na druhé straně dopisu úplně dole je malým písmem poznámka, že návhr pojistitele na změnu pojistné smlouvy je přijat zaplacením pojistného ve výši uvedeném v návrhu na změnu pojistitele pojistníkem.
    Takže, když neuhradím složenku, smlouva zůstává původní.
    Toto jednání se mi zdá od ČP nehorázné. Myslela jsem si, že jde o solidní firmu, a že jim není zapotřebí posílat návrhy změny smluv, kde co je výhodné pro ně je zvýrazněno, a to, na co má právo klient je uvedeno miniaturním písmem. Po prvním přečtení jsem nabyla dojmu, že smlouvu mě změnili jednostranně a mě nezbývá nic jiného, než souhlasit. Chci poslat na takovéto jednání stížnost, ale nevím kam bych se měla obrátit.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).