Re: Česká pojišťovna
Paní Blanko,
mám taktéž špatné zkušenosti s Českou pojišťovnou!
Mám, vlastně dnes už můžu napsat měla jsem u nich uzavřenou úrazovou pojistku! Jelikož jsem se minulý rok stěhovala, pošta nějakou dobu nechodila, tak jak měla! Navíc jsem zapomněla navést trvalý příkaz k úhradě na měsíční platby pojistného! Když jsem na to přišla, okamžitě jsem to napravila! Podotýkám, že jsem nazaplatila pojistné za 3 měsíce! Říkala jsem si, že když se neozvali, tak že je asi všechno OK! Navíc jsem tam měla přeplatky z minulých let a to za 2 měsíce, kdy jsem platby zaplatila jak prostřednictvím příkazů v bance, tak i hotovostním vkladem na účet pojišťovny! Takže jsem jim defacto dlužila jen za jeden měsíc! Představte si, že mi před Vánocemi přišel dopis od ČP, kde mi napsali, že mi k září skončila pojistka z důvodu neplacení! Dopis mi přišel obyčejnou poštou!!!! A na starou adresu, což je tak trochu moje chyba, páč jsem ještě všechno nestihla přehlásit na novou adresu! Takže vůbec nevím, jestli něco tomu dopisu o ukončení předcházelo nebo né, páč všechno posílají asi obyčejně! Lidé jim platí takové nehorázné částky a oni tak nedokáží ani poslat jeden doporučený dopis! Kdyby všechno posílali doporučeně, jak je normální a zvykem u důležitějšího psaní, tak bych si poštu nevyzvedávala a došlo by jim, že tam asi nebydlím!Také jsem zjistila, že je normálně přeplatky z minulých let nezajímají! To se nám stalo i v práci ohledně povinného ručení na auta! Prostě je přeplatky nezajímají a ani nám je nevyčíslili, zatím co my je v účetnictví samozřejmě evidujeme! Mám celé České pojišťovny plné zuby a navíc neumí napsat ani dopis klientovi, páč mi v dopise uvedli oslovení "vážený pane"! Už si nikdy nic nezřídím u ČP! A kde se na ně dá stěžovat?! Tak to nevím! Mějte se fajn!
Re: Česká pojišťovna
Jo, jo! Máte pravdu! To nás bude asi víc! Přijde mi, že poslední dobou mám alergii na vše, co začíná česká.....pošta, pojišťovna!
Re: Česká pojišťovna
Na co si chcete ztezovat? Ze nikam nemusite chodit? Ze Vam nabidli moznost vyhodnejsi pojistky?
Pokud budete platit podle stare smlouvy tak ta stale plati, pokud budete chtit nove podminky zaplatite vic.
Jestli se Vam to nelibi - muzete jit pojistku zrusit- je to Vase volba.
PS: nejsem zadny pracovnik CP, jen mam vse u CP pojistene a jsem spokojeny - holt mam dobreho pojistovaciho poradce a hlavne se staram, co a jak mam pojistene. :-))
Re: Česká pojišťovna
Na co si chci stěžovat - na jejich jednání. Z dopisu nevyplývalo, že si můžu vybrat, že je to nabídka výhodnějšího pojištění. Působilo to na mě, že od 1.3. mi jednostranně zvedli pojistné. Asi bude hodně lidí, co jim na tohle naletí.
Pokud budu chtít nové podmínky, tak bych se pro ně měla rozhodnout sama.
Zrušit pojistku - to jsem ji nemusela zakládat. Rušit pojistky je pro klienty pojišťoven hodně nevýhodné.
Já měla taky dobrého pojišťovacího poradce - bohužel paní odešla do důchodu a pán, co to dělá za ni - radši budu mlčet.
Re: Česká pojišťovna
Bohužel jedná se o životní pojištění + úrazové pojištění. Pojistka je do mých 61 let - to se ještě načekám. Taky již několik let uplatńuji
nezdanitelnou položku.
Manžel má stejnou pojistku, vloni měl úraz a 3 měsíce marodil. Je to dva měsíce, co jsme odevzdali pojišťovně potřebné papíry a teď čekám, co mu pojišťovna zaplatí. Možná, až uvidím tu sumu, tak mě to znova vytočí a vše zruším.
Re: Česká pojišťovna
****
hmmm, mamce to prislo taky, bohuzel si nevsimla tech malych pismenek dole, takze uz zmenila prikaz a zaplatila vyssi castku - sama mi to prezentovala, jako ze je to jednostranne oznameni, pochopila, ze nema na vyber ..... to je fakt k vzteku!!!!! snad ji to ani nebudu rikat..... a nemam slusnych slov pro toto chovani.
Re: Česká pojišťovna
Víte, ona pojišťovna je založena na vydělávání velkých peněz. Je klamné si myslet, že mají už dost a mohou se chovat k lidem jako ti, co je chrání! To je naprostá iluze. Jednak pojistná matematika je neúprosná a pak pojišťovna není jediná z velkých společností, které využívají nevědomosti, neobratnosti, nepozornosti, neinformovanosti....a čeho všeho ještě co je u normálních lidí zcela běžné. Proti vám stojí silný profesionál, který vás pro nejhorší případ pojistí, ale musíte co nejvíc platit... Pokud se potřebujete pojistit tak bohužel se stáváte jedním z přispěvatelů.........nic víc:-((
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
2. 3. 2006 17:29
Nemám účetní dotaz, ale i přesto bych se chtěla zeptat, kam můžu podat stížnost na českou pojišťovnu.
Mám u této pojišťovny uzavřeno životní + úrazové pojištění. Pojistka je stará 9 let. Dnes mi přišel dopis + složenka. V dopise se píše, že rozsah pojistné ochrany není zcela dostačující pro krytí ztrát, že rostou životní náklady atd., že s účinností od 1.3. dojde k následujícím změnám /k navýšení pojistného/. Tučně je zvýrazněno, že nemusím nikam chodit ani nic vyplňovat a podepisovat. Stačí uhradit složenku. Z celého obsahu dopisu jednoznačně vyplývá, že to MUSÍM udělat a jak je to pro mě VÝHODNÉ!!!!! Na druhé straně dopisu úplně dole je malým písmem poznámka, že návhr pojistitele na změnu pojistné smlouvy je přijat zaplacením pojistného ve výši uvedeném v návrhu na změnu pojistitele pojistníkem.
Takže, když neuhradím složenku, smlouva zůstává původní.
Toto jednání se mi zdá od ČP nehorázné. Myslela jsem si, že jde o solidní firmu, a že jim není zapotřebí posílat návrhy změny smluv, kde co je výhodné pro ně je zvýrazněno, a to, na co má právo klient je uvedeno miniaturním písmem. Po prvním přečtení jsem nabyla dojmu, že smlouvu mě změnili jednostranně a mě nezbývá nic jiného, než souhlasit. Chci poslat na takovéto jednání stížnost, ale nevím kam bych se měla obrátit.