Re: Strhávání dovolené
Mám fixní plat a za měsíc musím odělat 165 hodin, pracuji jako recepční takže to vždycky nedá, ve smlouvě nemám nic o tom že by mi mohli doplňovat hodiny dovolenou. Zaměstnavatel mi oznámil, že mi bude neodělané hodiny nahrazovat dovolenou. Neodpracování hodin není způsöbené mnou, ale zaměstnavatelem-on rozepisuje a schvaluje rozpis pracovní doby.
Může mi vzít dovolenou? A jak mám postupovat když mi ji vezmou?
>>>Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli je možné aby
>>>mi zaměstnavatel doplnil neodělané hodiny dovolenou?
>>
>>No, musíte napsat proč Vám ty hodiny doplňuje.
>>Samozřejmě, že to možné není, ZP určuje pravidla
>>čerpání
>>dovolené. Její nástup sice zaměstnavatel určuje, ale
>>musí
>>dodržet určitá pravidla.
>
>
>Mám fixní plat a za měsíc musím odělat 165 hodin,
>pracuji jako recepční takže to vždycky nedá, ve smlouvě
>nemám nic o tom že by mi mohli doplňovat hodiny
>dovolenou. Zaměstnavatel mi oznámil, že mi bude neodělané
>hodiny nahrazovat dovolenou. Neodpracování hodin není
>způsöbené mnou, ale zaměstnavatelem-on rozepisuje a
>schvaluje rozpis pracovní doby.
>Může mi vzít dovolenou? A jak mám postupovat když mi
Na dovolenou Vám sahat nemůže. Pokud nemáte A - neomluvené absence, nebo dlouhodobou nemoc.
Pokud nemáte plný fond pracovní doby může Vám krátit o neodpracované hodiny mzdu, ale na dovolenou bez Vašeho souhlasu sahat nemůže.
>ji vezmou?
>>>>Dobrý den, chtěla bych se zeptat, jestli je možné aby
>>>>mi zaměstnavatel doplnil neodělané hodiny dovolenou?
>>Mám fixní plat a za měsíc musím odělat 165 hodin,
>>pracuji jako recepční takže to vždycky nedá, ve
>>smlouvě
>>nemám nic o tom že by mi mohli doplňovat hodiny
>>dovolenou. Zaměstnavatel mi oznámil, že mi bude
>>neodělané
>>hodiny nahrazovat dovolenou. Neodpracování hodin není
>>způsöbené mnou, ale zaměstnavatelem-on rozepisuje a
>>schvaluje rozpis pracovní doby.
>>Může mi vzít dovolenou? A jak mám postupovat když mi
>>ji vezmou?