Dobropis???

  • (neregistrovaný)

    23. 3. 2006 12:10

    V lednu 2006 jsme fakturovali částku 50tis. Dosud faktura nebyla zaplacena a z telefonátu ze začátku března jsme zjistili, že částka byla špatná. Klient je ale měsíční plátce daně. Jak toto vyřešit? Můžu dobropisovat rozdíl? Jakože tam zbyde ta částka, která je vlastně potřeba zaplatit?

    Děkuji

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 23. 3. 2006 12:50

      Petra (neregistrovaný)

      Re: Dobropis???
      Já to dělám tak, že jim buď odečtu z další faktury pokud se jedná o stálého zákazníka anebo dobropisuji, tj. vystavím daňový doklad se záporným znaménkem (pak je se záporným znaménkem i DPH), až mi to potvrdí tak částku uvedenou na dobropise vracím.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).