Re: Sklady a DE
Nejen že existuje možnost, aby si skladovou evidenci vedl sám, ale myslím že je to nanejvýš vhodné. Naskladňovat si je do počítače hned, jak je nakoupí a vyskladňovat průběžně při prodeji. Při nákupu buď přiložit vám k faktuře příjemku, nebo na faktuře vyznačit, že zboží souhlasí a bylo přijato na sklad. Totéž při prodeji zboží: jednotlivé položky buď na fakturu nebo na nějaký dodací list, a s těmito podklady pak budete pracovat vy v DE.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
25. 3. 2006 14:58
Prosím o radu: zpracovávám DE klientovi, který má poměrně rozsáhlý sklad, cca 1000 položek. Dosud jsem to dělala tak, že veškeré nákupy a prodeje zboží jsem ve skladu evidovala já, podle jednotlivých položek. Je to ale dost složité, jedná se o součástky výpočetní techniky, takže u většiny z nich ani pořádně nevím, co to je. Fyzicky je nevidím, zpracovávám to doma, zpětně. Existuje možnost, že by si skladovou evidenci vedl obchodník sám, s tím, že já povedu DE, aniž bych evidovala jednotlivé položky na dokladech (přijatou fakturu zaúčtovat pouze jako nákup zboží a celkovou částkou)? Koncem roku by mi klient pouze sdělil hodnotu skladu dle inventury. Děkuji za radu