MÁM NÁROK NA SLEVU ?

• (neregistrovaný)

30. 3. 2006 11:24

17.9.2005 Jsem se po přerušení studia opět zapsal na na VŠ /UK/ ALE 27.10. - 31.12.2005 jsem studium opět ze zdr důvodů musel přerušit. Zajímá mě jsetli můžu uplatnit aLESPON některý měsíc to Září nebo říjen jako odeč položku na studium, když ani jeden nebyl ten měsíc celý. Mám dOjem že nA VZP i OSSZ ne. Mám sice potvrzení na rok 2005/2006 že jsem student ale radši bych byl poctivý i za cenu peněz i když mě to bude jinak stát o 12 000 víc, než kdyybch ho použil alespon na ty 4 měsíce.

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 30. 3. 2006 11:35

Ilona (neregistrovaný)

Re: MÁM NÁROK NA SLEVU ?
      co se tyce dani a odecitatelne polozky (950 mes.), tak mam pocit, ze muzete uplatnit pouze ten rijen (cit. "Poplatník může uplatnit snížení základu daně podle odstavce 1 písm. b) až f) o částku ve výši jedné dvanáctiny za každý kalendářní měsíc, na jehož počátku byly podmínky pro uplatnění nároku na snížení základu daně splněny.")
      socialku a zdravotku nevim (kdyz jsem mela preruseno ja - take ze zdravotnich duvodu - tak jsem neplatila nic, ale je fakt, ze uz je to nejakych 6 let zpatky a taky jsem nebyla OSVC - predpokladam, ze jste autorem i toho prvniho podobneho dotazu, kde mam pocit, ze na sebe praskete, ze jste OSVC;-)

• 30. 3. 2006 11:51

Lukáš (neregistrovaný)

Děkuji moc za odpověd. Ano , ale nikdo mi neodpověděl až ted. Jsem OSVC prakticka z nulovými příjmy ale min dAN PLATITM MUSÍM. uVAŽUJI ŽE PŮJDE NA PODPORU BUDU SE MÍT LÍP. TADY DÁVÁM 40 000 STÁTU, TAKHLE DÁ 40 000 stát mě. Kamarád co to takhle dělá se mi směje jak sem blbej že se snažím vydělat peníze prací.

• 30. 3. 2006 12:00

Ilona (neregistrovaný)

hmmm, ta minimalni dan je pruda - ale jestli budete studovat i v 2006 a je vam mene nez 26 let, tak se na vas vztahovat nebude...
      btw. a podnikani jste nemel prerusene? - to by se MZD taky kratil

• 30. 3. 2006 12:20

Lukáš (neregistrovaný)