Reklamace zboží

  • (neregistrovaný)

    9. 4. 2006 10:12

    Dobrý den, chtěla bych radu ohledně reklamace zboží.V záruční lhůtě jsme reklamovali notebook, po měsíci byl vrácen jako opravený, bohužel závada se projevila ještě ten den znovu. Nastala nová reklamace a ta trvala 2 měsíce. Zajímalo by mě, jestli máme v tomto případě nárok odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněz?Zboží jsme ještě nepřevzali.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 9. 4. 2006 10:55

      graver (neregistrovaný)

      Re: Reklamace zboží
      Reklamace měla být vyřízena ve lhůtě 30 dnů od uplatnění. V té době měla být věc buď opravena nebo prohlášena za neopravitelnou. Pokud se tak nestalo, máte nárok na odstoupení od smlouvy. Pozor ale na určování trvání reklamace: prodejce není povinnen vás o okamžiku vyřízení reklamace informovat, pokud se ozvete až po 30denní lhůtě, může klidně tvrdit, že věc byla opravena již dřív, ale vy jste si ji nevyzvedl.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).