Reklamace nevyřízena

  • (neregistrovaný)

    22. 5. 2006 18:34

    Ve lhůtě jsme reklamovali koupi výrobku - gymnastický balon. Sepsali jsme zápis o reklamaci kde je uvedeno že reklamace musí být vyřízena do 12.5.2006. Dodnes nám nepřišlo žádné vyrozumění o tom, zda a jak byla reklamace vyřízena. Co s tím? Děkuji.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 22. 5. 2006 18:43

      graver (neregistrovaný)

      Re: reklamace nevyřízena
      >>Ve lhůtě jsme reklamovali koupi výrobku - gymnastický
      >>balon. Sepsali jsme zápis o reklamaci kde je uvedeno
      >>že reklamace musí být vyřízena do 12.5.2006. Dodnes
      Reklamace musí být (bez ohledu na nějaký zápis) vyřízena do 30 dnů.
      >>nám
      >>nepřišlo žádné vyrozumění o tom, zda a jak byla
      Žádné vyrozumění se neposílá, musíte se starat sami. Prodejce nemá zákonnou povinnost vás o vyřízení reklamace takto informovat.
      >>reklamace vyřízena. Co s tím? Děkuji.
      >
      >
      >Zkuste jim tam volat a vyhrožovat ČOI
      To jako proč? Jaký je k tomu v této fázi důvod? Prodejce zatím nic špatného neudělal.

    • 23. 5. 2006 9:45

      Ma (neregistrovaný)

      Re: reklamace nevyřízena
      Na reklamaci má prodejce 30 dnů. V případě, že do 30ti dnů nevyřídí reklamaci - pak vrácí peníze.
      Ale Vy se musíte starat jestli je už reklamace vyřízena - tj. jít na prodejnu a ptát se.
      Nepíšete jestli jste to koupila v prodejně, nebo to byl zásilkový obchod??? Ale i tam se musíte zajímat sama.

    • 23. 5. 2006 11:18

      Sofie (neregistrovaný)

      Re: reklamace nevyřízena
      Na ČOI se nespoléhejte v žádném případě.Ti vám moc nepomůžou.A pokud narazíte na protřelého prodejce,tak už vůbec ne. Umí akorát buzerovat za cenovky,visačky ap.(Osobní zkušenosti!)

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).