Internetový obchod - reklamace

  • (neregistrovaný)

    16. 6. 2006 17:34

    Koupila jsem si přes internet mobilní telefon. Přišel poštou na dobírku. V balení chyběla baterie. Ihned jsem to telefonicky reklamovala a také poslala reklamaci e-mailem. Telefonem mi bylo sděleno, že se k reklamaci vyjádří příští týden. Také mi ale pracovnice sdělila, že "jim se to nestává, že vše prochází kontrolou" a v podstatě možnost nedodání úplného balíčku vyloučila. Je mi jasné, že teď musím počkat, až se k reklamaci vyjádří a doufat, že mi baterii pošlou. Co ale dělat, pokud mi reklamaci neuznají? Jak se bránit? Nejsem žádná podvodnice ani zlodějka a telefon jsem si zaplatila, tak ho chci kompletní.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).