Učení mučení

• (neregistrovaný)

27. 6. 2006 6:47

Prosím všechny zkušené. Potřebuju poradit nějakou učebnici účetnictví kde najdu skoro všechno i se změnami v účetnictví. Jsem začátečník a ráda bych se něco naučila. A co říkáte na učební pomůcku abeceda účetnictví. Děkuji za pomoc

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 27. 6. 2006 11:36

Šárka (neregistrovaný)

Re: :( učení mučení - jak na to?!
      Zkuste Jana Buchtová http://www1.vltava.cz/store/GoodsDetail.asp?sCGoodsID=SE00111521 Já jsem se z této knihy také učila uplné základy, mohu doporučit a výborné je i nakladatelství Grada,mrkněte na jejich stránky,určitě něco vyberete

• 27. 6. 2006 11:52

emil (neregistrovaný)

+Prohlédněte si Sagit.cz, v záložce KNIHOVNA je mnoho knih. Vaší pozornosti bych doporučoval na str. 7 Jindrák: Sbírka souvztažností. Z této knihy budete čerpat několik let.

• 27. 6. 2006 12:10

Šárka (neregistrovaný)

>>>>Prosím všechny zkušené. Potřebuju poradit nějakou
      >>>>učebnici účetnictví kde najdu skoro všechno i se
      >>>>změnami v
      >>>>účetnictví. Jsem začátečník a ráda bych se něco
      >>>>naučila. A co říkáte na učební pomůcku abeceda
      >>>>účetnictví.
      >>>>Děkuji za pomoc
      >>>
      >>>
      >>>copak nikdo neví
      >>Zkuste Jana Buchtová
      >>
      >>http://www1.vltava.cz/store/GoodsDetail.asp?sCGoodsID=SE00111521 Já jsem se z této
      >>knihy také učila uplné základy, mohu doporučit a
      >>výborné
      >>je i nakladatelství Grada,mrkněte na jejich
      >>stránky,určitě něco vyberete
      >
      >+Prohlédněte si Sagit.cz, v záložce KNIHOVNA je mnoho
      >knih. Vaší pozornosti bych doporučoval na str. 7
      >Jindrák: Sbírka souvztažností. Z této knihy budete čerpat
      >několik let. p.Emil má naprostou pravdu, tato kniha je skvělá.

• 28. 6. 2006 1:24

Jarmila (neregistrovaný)