Reklamace

  • (neregistrovaný)

    3. 7. 2006 12:14

    Kolikrát musím reklamovat zboží abych dostal zpět peníze nebo jiné zboží?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 3. 7. 2006 18:21

      j29 (neregistrovaný)

      Re: reklamace
      ano 3x a po čtvrté by vám už musely vrátit peníze eventuálně nabídnout nové zboží,ale musí jít opravdu o stejnou závadu

    • 3. 7. 2006 21:04

      Elén (neregistrovaný)

      Re: reklamace
      Já bych řekla, že musí vrátit peníze už při třetím vyskytnutí stejné závady, tj. po dvou opravách.

    • 17. 8. 2006 22:56

      Pavel F. (neregistrovaný)

      Re: reklamace
      Malilinkato odbočím - Co když je závada označená jako neodstranitelná? Prodávající má dle § 622 obč. zákoníku nárok na výměnu zboží, nebo odstoupení od smlouvy neboli vrácení peněz. Pokud má prodávající ve vlastním reklamačním řádu napsáno: Prodávající si vyhrazuje právo nahradit reklamované zboží zbožím jiným (jinou značkou) se stejnými nebo vyššími funkčními parametry, tak tou větou automaticky zbavuje kupujícího práva žádat vrácení peněz? Co když mi nabídne zboží, které sice této zmíněné větě z jeho reklamačního řádu naprosto vyhovuje, ale mě se jednoduše NELÍBÍ ???

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).