DE-poradíte mi prosím?

  • (neregistrovaný)

    11. 7. 2006 8:00

    Dobrý den,
    vedu DE.Vystavené faktury dávám do knih faktury vydané, ale jsou-li faktury vydané a ihned při vystavení uhrazeny, dávám je rovnou do pokladny příjem. Mohu to tak praktikovat?FV si podnikatel vystavuje sám ručně. Jde mi o to, že nebudou v evidenci FV zadány všechny fa. Dále se chci zeptat, je-li na FV nebo FP poznámka hrazeno v hotovosti + podpisy, musím k tomu vyjíždět ještě pokladní doklady?Jak to praktikujete Vy?

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 11. 7. 2006 8:52

      Dana K. (neregistrovaný)

      Re: DE-poradíte mi prosím?
      Já to odděluji. Každou vystavenou fakturu dávám do faktur vydaných a do pokaldny dám pak jen pokladní doklad. Přijde mi to přehlednější. Myslím, že se nic nestane pokud faktury hrazené v hotovosti dáváte přímo do pokaldny, jen Vám pak v knize faktur vydaných asi některá čísla chybí. Pokud jim při kontrole ukážete, že všechny chybějící faktury v knize faktur jsou v pokladně a žádná nechybí, pak si myslím, že by neměl být problém. Jen je to méně přehledné.

    • 11. 7. 2006 12:42

      Jana F. (neregistrovaný)

      Re: DE-poradíte mi prosím?
      ****************
      Souhlasím s Danou, jsou možné oba způsoby. Při menším množství faktur bych oddělovala příjmový doklad a nechala ucelenou číselnou řadu, ale pokud by byly faktur desítky, stovky nebo tisíce :-), tak odděleným zaevidováním bych si zbytečně přidělávala práci, to je vlastně dvojnásobek práce navíc. Jana F.
      ************************

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).