Sleva na studenta

• (neregistrovaný)

21. 7. 2006 6:22

Dobrý den, prosím Vás jsem student vysoké školy a v září pokračuji ve studiu, mám pracovní smouvu od 1.7. do 31.8. Prosím Vás mám nárok na odpočet na studenta. Mnohokrát děkuji.

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 21. 7. 2006 7:40

JiřinaH. (neregistrovaný)

Re: sleva na studenta
      Nepřesáhl-li jste věk 26 let, tak ano. Nebo do 28 při doktor.studiu
      rovněž ano.

• 21. 7. 2006 11:42

začátečník (neregistrovaný)

a jak je to s ukončenou školní docházkou ? Je k 31.8.2006 nebo 30.6.2006 ?

• 21. 7. 2006 12:32

joke (neregistrovaný)

pokud student VŠ či SŠ pokračuje ve studiu, nezkoumáte ukončení docházky, je stále studentem (pouze s ohledem na věk). ukončená školní docházka se hlavně zkoumá u dětí, které ukončily základní školní docházku a jsou např. přijaté na SŠ , o prázdninách pracují, těm dáte jen základní slevu, ne na studenta,protože studentem se stávají až započetím studia na střední škole.

• 21. 7. 2006 13:03

ssss (neregistrovaný)

A jak to bude v případě, prázdninového brigádníka 19 let, v květnu maturoval , pak dělal přijímačky na VŠ, ale v měsících konání brigády ještě neví, zda je přijat ?

• 21. 7. 2006 13:41

joke (neregistrovaný)