Re: PLAT ÚČETNÍ!
nedavno jsme tu rozebirali podobny problem (staci dat do vyhledavace "mzda ucetni" a vyjednou vam podobne diskuze.... ale zpet k tematu - jak tu nekdo uvadel "Mzdová účetní je v 7. minim. mzdovém tarifu a to je od 1.7.2006 11260 hrubého", takze vase mzda je v rozporu se zakonem - a to ani nehodnotim fakt, ze i tech 11260,- je almuzna
Plat pro účetní zajišťující kompletní vedení účetnictví včetně mezd je podle minim. tarif. stupně 12 210.
Vašich 10 000 je fakt málo. Ostrava je velké město.
Zrovna teď se ucházím o místo účetní ( ty samé podmínky jako vy: 6 zaměstnanců, vedení PÚ, sklady) ale v malém městě asi s 3000 obyvateli. Nabízí plat do 15000, řekla jsem si o 12000 hrubého.
>>>Pracuju jako účetní v Ostravě v malé organizaci 6
>>>zaměstnanců. Mám praxi 2 roky, dělám kompletní
>>>podvojné
>>>účetnictví, včetně skladů, vystavuju faktury, dělám
>>>mzdy.... Mám 10 tisíc hrubého. Není to směšné? Jaký
>>>je,
>>>prosím, váš názor?
>>****
>>nedavno jsme tu rozebirali podobny problem (staci dat
>>do vyhledavace "mzda ucetni" a vyjednou vam podobne
>>diskuze.... ale zpet k tematu - jak tu nekdo uvadel
>>"Mzdová účetní je v 7. minim. mzdovém tarifu a to je
>>od
>>1.7.2006 11260 hrubého", takze vase mzda je v rozporu
>>se
>>zakonem - a to ani nehodnotim fakt, ze i tech 11260,-
>>je almuzna
>Plat pro účetní zajišťující kompletní vedení
>účetnictví včetně mezd je podle minim. tarif. stupně 12 210.
>Vašich 10 000 je fakt málo. Ostrava je velké město.
tak já se přidám a taky zeptám...
Pracuju ve firmě, která má 3společníky a se mnou 4zaměstnance. Já dělám celou DE i mzdy. Ale taky je fakt, že praxi nemám - dělám to od nového roku a mám jen střední školu OA a kurz účetnictví. Kolik kaček bych tak měla dostávat? Mám 8tis hrubého :o(
>Zrovna teď se ucházím o místo účetní ( ty samé
>podmínky jako vy: 6 zaměstnanců, vedení PÚ, sklady) ale v
>malém městě asi s 3000 obyvateli. Nabízí plat do 15000,
>řekla jsem si o 12000 hrubého.