Re: Dohoda o provedení práce
dan za vas odvadi zam-tel a vam vyplati pouze castku bez dane - pokud jste podepsal prohlaseni, tak dani dle tabulek a mate narok na slevu na dani, pokud jste nepodepsal, tak min. 20% zalohova dan (pri castce 50000 to uz taky bude dle tabulek) bez slevy na dani;
Pokud je to vas jediny zam-tel (a nejste podnikatel) a bude v r. 2006 posledni, tak ho muzete pozadat o rocni zuctovani dani;
pokud mate soubezne vice zamestnani nebo jste podnikatel, tak ho pozadate o vystaveni potvrzeni o zdanitelnych prijmech a strzenych zalohach a ty uplatnite ve svem DP.
Vydelek na DPP omezen neni, jsou omezeny pouze hodiny u 1 zam-tele v jednom kalend. roce (100h)
A kdyz jsem student a mam dohodu treba s 5 zamestnavateli? Jde mi o to, zda musim delat jeste neco ja (odvadeni dani, platby atd.) nebo to udelaji ti zamestnavatele a ja se nemusim o nic starat. Proste mi poslou penize, ze ktere strhnou nejake dane nebo neco a hotovo.
Můžete jich mít i 30zamvatelů, jen prohlášení podepsat můžete jen u jednoho (jen uj jednoho sleva na studenta a člověka). V lednu si od každého vyzvednete potvrzení o zdan.příjmech za rok 2006 a uděláte přiznání.
>>>Dobrý den,
>>>
>>>chci se zeptat jak je to s DPP. Mám DPP s firmou.
>>>Budu
>>>dělat třeba 80hodin. a vydelám si 50000,- Musím já,
>>>jako zaměstnanec, odvádět nějaké částky nebo něco
>>>platit
>>>jiného? Je to nějak omezené kolik můžu vydělat za rok
>>>na DPP? Díky za odpovědi.
>>****
>>dan za vas odvadi zam-tel a vam vyplati pouze castku
>>bez dane - pokud jste podepsal prohlaseni, tak dani
>>dle
>>tabulek a mate narok na slevu na dani, pokud jste
>>nepodepsal, tak min. 20% zalohova dan (pri castce
>>50000 to
>>uz taky bude dle tabulek) bez slevy na dani;
>>
>>Pokud je to vas jediny zam-tel (a nejste podnikatel)
>>a
>>bude v r. 2006 posledni, tak ho muzete pozadat o
>>rocni
>>zuctovani dani;
>>pokud mate soubezne vice zamestnani nebo jste
>>podnikatel, tak ho pozadate o vystaveni potvrzeni o