Jak je to s tou DPP

• (neregistrovaný)

22. 8. 2006 16:33

zajímalo by mě, jak je to s tou DPP ve světě webdesignu. Jsem jeste student. ŽL nevlastním a proto dělám na DPP. Vím, že na DPP můžu pracovat 100hod za rok u jednoho zamestnavatele. Jinak vim, ze kdyz jsem student, mam nejake slevy ny danich nebo tak neco. Zajimalo by me ale, o co se musim starat ja? Co musim zaplatit nebo odvest statu, pokud tedy neco musim takoveho udelat? Nekde jsem cetl, ze na konci roku bych mel fin.uradu odevzdat nejaky papir, kde bude zuctovani za cely rok, nebo tak neco, moc jsem to nepochopil a potřeboval bych vysvětlit co to vlastně je. Prosim o nejakou radu. Co musim vse udelat proto, abych mohl pracovat bez problemu na DPP?(Co musím mít já, co zaměstnavatel, co musím platit já, co zaměstnavatel, o co se musím starat já na konci roku?atd...)

Děkuji moc za jakoukoliv odpověď.

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 22. 8. 2006 18:52

Roman (neregistrovaný)

Re: Jak je to s tou DPP
      Uvedu jeste priklad:
      Mam prijmy od 4 zamestnavatelu. Pracuji na DPP a jsem student. Vsichni mi plati po roce, protoze za rok nepresahnu 100hod. S jednim mam podepsane prohlaseni poplatnika dane z prijmu fyzickych osob ze zavisle cinnosti. U kazdeho zamestnavatele mam, dejme tomu, zhruba 15000,- hrubeho. Ted by me zajimalo, zda musim neco platit na fin.urade, nebo zda musim neco odvadet?! Nekde jsem cetl, ze pokud presahnu castku 5000,- a nemam podepsane prohlaseni..., musim na konci roku podat danove priznani a to i kdyz jsem pracoval u vice zamestnavatelu. Co je na tom pravdy? Kolik by mi vratili zpet? Musim to odevzdavat? Co se stane kdyz to neodevzdam? prosim pomozte

• 22. 8. 2006 21:50

Zdena (neregistrovaný)

Diskuze na téma dohod o provedení práce jsou na tomto fóru pravidelně, zadejte si vyhledávání. Například na této adrese si prostudujte odpovědi paní Jiřky a budete vědět vše:-)
      http://business.center.cz/business/diskuze/zprava.aspx?id=240441