Re: Vyplata bez srazky dane
>>Chtěla jsem se zeptat, zda je v poradku, ze jsem
>>dostala mzdu bez srazky daně. Mam dohodu o pracovni
>>cinnosti, jsem student a prohlaseni k dani jsem
>>nepodepsala
>>(a vedle toho jsem žádnou další brigádu nedělala). Ma
>>mzda za mesic cinila skoro 1400 Kč. Ve smlouve mam
>>psany, že se jedna o hrubých 57 Kč na hodinu, ale mě
>>to
>>bylo počítano jako by slo o čistých 57 kč. Vypočítala
>>mi
>>mzdu personálni agentura dobře? Diky za odpovědi.
>
>A opravdu jste nepodepsala prohlášení?
>No určitě to nemohlo být čistého protože vám museli
>strhnout zdravotní a sociální.
Pokud šlo o dohodu pracovní činnosti, pak Vám museli srazit zdravotní a sociální. Podívejte se na výplatní pásku, kolik máte hrubého, třeba Vám započítali více hodin nebo jste dostala navíc odměnu. Ale co se týká té daně - pokud jste neměla zároveň jiného zaměstnavatele, u kterého jste měla podepsané prohlášení, pak jste mohla podepsat tady. Vždyť byste se sama ošidila, kdybyste nepodepsala. A třeba právě s tímto agentura počítá a i když jste prohlášení ještě nepodepsala, třeba počítají s tím, že jste pouze zapomněla a budete chtít podepsat. Proto už Vám možná uplatnili daňové slevy a daň by tudíž byla nulová.
>
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Stát zveřejnil maximální ceny paliv. Od zítřka nesmí pumpy zdražit nad limit
Finanční správa začíná vracet peníze. Podívejte se, kdy vám dorazí
Firmy narážejí v novém hlášení. Kvůli těmto chybám jim systém vrací podání
Historie čerpacích stanic: Víte, že než vznikly, prodávalo se palivo v lékárnách?
Další vysoká pokuta za švarcsystém, po programátorech si úřady vyšláply na kadeřnice
Konec drahého tankování? Vláda zavádí stropy a zlevňuje naftu
25. 8. 2006 12:42