Reklamace na poště

  • (neregistrovaný)

    29. 8. 2006 9:22

    Zasílala jsem doporučený dopis do zahraničí, ale adresát tvrdí, že jej nedostal. Vzala jsem tedy fotokopii podacího lístku a šla na poštu požádat o přešetření kdy a kdo si zásilku převzal. Vykázali mě však s tím, že musím mít originál podacího lístku a že fotokopie nestačí. Bohužel originál je z ledna 2006 a je již zařazen mezi dalšími stovkami účetních dokladů a z účtárny mě ho nepůjčí. Musím mít doopravdy originál, vždyť v obchodě k reklamaci také stačí kopie účtu?
    Prosím poraďte, děkuji a přeji všem krásný den bez problémů.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 29. 8. 2006 9:27

      Š. (neregistrovaný)

      Re: Reklamace na poště
      Asi si budete muset vyžádat originál z účtárny. Po nás taky na poště chtěli vždy originály,ale jen si opsali podací čísla a adresáty a lístek vždy vrátili.

    • 29. 8. 2006 9:39

      graver (neregistrovaný)

      Re: Reklamace na poště
      1. Stáhněte si ze stránek ČP reklamační podmínky (pokud se vám to povede - ty stránky stojí za to)
      2. Vyhledejte v nich, zda musíte mít pro reklamaci originál podacího lístku
      3. Pokud to tam nenajdete, zeptejte se reklamační pracovnice, podle jakého dokumentu ten originál požaduje

    • 29. 8. 2006 10:01

      Káča (neregistrovaný)

      Re: Reklamace na poště
      Ale to by si přeci mohli opsat i z kopie, vždyť jde o přesnou fotokopii, ne nějaký ušmudlaný papír přes kopírák.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).