Re: Zcela OT a jen pro pobavení
Dobře Ti tak:-))), ale nic si z toho nedělej, kolem daní blbneme všichni. Já dneska půl dne hledala mobil, prozváněla jsem se druhým telefonem, pořád zvonil, najít nemohla. Pak jsem si všimla, že uzenina zůstala na kuchyňské lince. Mobil byl v lednici. Kupodivu funguje. Doufám, že nezoxidují kontakty....
to věřím, ale s třemi dětmi jí snad ke strhávání ani moc nezbyde, ne?
Myslíte, že to lze řešit rozdělením SJM? Nejsem právník, ale domnívám se (nezávazně), že zpětně se to ASI řešit nedá, spíš jen dopředu. Ale dluhy vzniklé za trvání manželství, kdy nebylo rozděleno SJM... nevím nevím. A rozvod se mi zdá jako rozumné řešení tak jako tak.
Ať se paní obrátí třeba na nějakou občanskou poradnu http://www.obcanskeporadny.cz/poradny.htm a nechá si poradit, co a jak. Je to zadarmo a služby jsou celkem kvalitní.
Diky za ucast. Pani je uz rozvedena nekolik let, rozdeleny majetek maji od roku 2002 ale nase soudy ji neustale obesilaji a snazi se exekuovat. Pravnika ma celou dobu, stale se jenom brani, ze ma rozdelene SJM ale stale ji chodi exekuce. Byvaly manzel je stale v cizine.
Koukam ze jsem veselou naladu pani Evy zkazil, tak se omlouvam.
Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
21. 9. 2006 18:48