Zboží přes internet

  • (neregistrovaný)

    7. 1. 2007 0:01

    Dobrý den, objednal jsem si zboží přes internet, ale vyzvedl jsem si ho osobně v kamenném obchodě. Můžu i tak vrátit zboží bez uvedení důvodu do 14 dnů ode dne zakoupení? Zboží mi nevyhovuje. Děkuji za radu.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 7. 1. 2007 9:09

      graver (neregistrovaný)

      Re: zboží přes internet
      Snažte se prosím taky trochu sám - vyhledávání apod.
      Už několikrát tu bylo řečeno (naposledy nedávno), že rozhodující je způsob uzavření smlouvy, nikoliv převzetí.

    • 7. 1. 2007 11:01

      Honza (neregistrovaný)

      Re: zboží přes internet
      >>Dobrý den, objednal jsem si zboží přes internet, ale
      >>vyzvedl jsem si ho osobně v kamenném obchodě. Můžu i
      >>tak vrátit zboží bez uvedení důvodu do 14 dnů ode dne
      >>zakoupení? Zboží mi nevyhovuje. Děkuji za radu.

      >Snažte se prosím taky trochu sám - vyhledávání apod.
      >Už několikrát tu bylo řečeno (naposledy nedávno), že
      >rozhodující je způsob uzavření smlouvy, nikoliv
      >převzetí.

      Dozvěděl jsem se, že mám nárok na vrácení zboží do 14 dnů. Protože jsem vytvořil objednávku přes internet. Co když se ale bude prodejce cukat? Musí mi v tomto případě dokázat ob, že nemám pravdu nebo že je to jinak?

    • 7. 1. 2007 11:39

      graver (neregistrovaný)

      Re: zboží přes internet
      Bohužel, pokud se prodejce rozhodne porušit vaše spotřebitelská práva, jsou veškeré rady akademické a vám nezbývá, než se obrátit na ČOI, v posledním případě na soud.
      Dokazovat vy nemusíte nic - ostatně co byste chtěl dokazovat? Že jste si zboží objednal přes internet? To snad je průkazné - naprostá většina e-shopů rozesílá konfirmace apod.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).