Reklamace zboží

  • (neregistrovaný)

    7. 1. 2007 0:18

    Dobrý den, chtěl sem se zeptat a prosím o radu.
    Můžu reklamovat zboží (v mém případě se jedná o FlashDisck) pokud není úplné? Chybí mi krytka USB konektoru.
    Děkuji za radu

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 7. 1. 2007 9:11

      graver (neregistrovaný)

      Re: reklamace zboží
      Samozřejmě ano, ale budete mít problém (i když budete v právu). Těžko budete přesvědčovat prodejce, že jste věc už takto převzal. Ze zákona to musí dokazovat on vám, ale přesto počítejte s tím, že se bude cukat.
      A mimochodem - opravdu jste to koupil bez krytky?

    • 7. 1. 2007 10:52

      Petr Kučera (neregistrovaný)

      Re: reklamace zboží
      Bez krytky jsem to nekoupil. Samozřejmě jsem koupil kompletní Flash, ale krytku jsem ztratil. Teď mi přestala fungovat a chtěl bych ji vyreklamovat. Půjde to?

    • 7. 1. 2007 11:41

      graver (neregistrovaný)

      Re: reklamace zboží
      Tak to jsme si nerozuměli - já jsem to pochopil tak, že reklamujete právě kvůli té chybějící krytce. Pokud reklamujete kvůli závadě, samozřejmě krytku neotřebujete. Prodejce se možná bude trochu svíjet, ale právo odmítnout reklamaci nemá.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).