DE - Evidence Faktur

  • (neregistrovaný)

    10. 1. 2007 19:24

    Mám problém, je nějaký předem daný formulář pro evidenci faktur? Nikde jsem na něj nenarazil. Můžu pro tento účel vytvořit jednoduše nějakou tabulku v Excelu? Jsou v tomto případě předepsané nějaké povinné kolonky? Omlouvám se možná je to hloupý dotaz. Předem díky za odpověď.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 10. 1. 2007 19:30

      Zuzik (neregistrovaný)

      Re: DE - Evidence Faktur
      Lepší je se dvakrát zeptat. Musíte vést evidenci a je úplně jedno jakou formu zvolíte. Jestli to bude sjetina z PC, koupená kniha faktur nebo Vámi vytvořená tabulka. Doporučuji uvést minimálně: datum (přijetí nebo vystavení fa), Vaše číslo dokladu, číslo jejich faktury=v.s., částku k úhradě a datum a způsob úhrady. Předokládám, že nejste plátce DPH.

    • 10. 1. 2007 21:09

      Vašek (neregistrovaný)

      Re: DE - Evidence Faktur
      Plátcem DPH nejsem. Faktury přijaté jsem platil hotově, takže ty tam jak už jsem tady někde četl psát nemusím. Díky za radu nebyl jsem si jistý jaké kolonky jsou potřeba. Nerad bych udělal nějakou chybu.

    • 10. 1. 2007 21:13

      Eva M. (neregistrovaný)

      Re: DE - Evidence Faktur
      Pokud platíte faktury hotově HNED při jejich převzetí, tak je skutečně nemusíte nijak zvlášť evidovat, protože vám nevzniká žádný závazek či pohledávka. Ale pokud byste je platil později (hotově, bankou, zápočtem,..), tak byste měl mít přehled o závazcích a pohledávkách, tj. kdo dluží vám a komu dlužíte vy.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).