Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
12. 1. 2007 12:55
Dobrý den
Náš odběratel si od nás objednal výrobu dvířek a byl sjednán termín dodání na červen/06 k tomu datu jsme to měli nachystané k odběru, ale ani po mnoha výzvách si odběratel zboží neodebral a ani prý neodebere, nyní ho žádáme o náhradu.
Měli jsme v tom červnu fakturovat a odvést dph i když fakticky k žádnému dodání zboží nedošlo? Stále máme dvířka na skladě.
Mám v tom teď nějaký zmatek, stále jsem si říkala, že k UZP nedošlo, že jsme vlastně nic nedodali.
Je to tak?
děkuji mockrát