Hlavní navigace

Elektronický podpis daňového přiznání

  • (neregistrovaný) 195.50.110.---

    20. 6. 2007 14:59

    Dobrý den,
    Chci se zeptat na Vaše zkušenosti, jak elektronicky podepisuje daňová přiznání za oprávněnou osobu, tj. jednatele apod. Klasický případ je, kdy finanční oddělení připraví přiznání a ten samý člověk, třeba účetní, toto přiznání chce elektronicky podepsat. K tomu bude asi potřebovat elektronický podpis jednatele nebo svůj elektronický podpis za podmínky, že k podpisu přiznání bude papírově zplnomocněn. Mám pravdu, že:

    1. jednatel zplnomocní zaměstnance, který zpracovává přiznání, k podpisu přiznání. Ověřenou plnou moc zašleme na FÚ.
    2. pověřený zaměstnanec si zařídí kvalifikovaný elektronický certifikát, tj. získá elektronický podpis.
    3. zaměstnanec podepíše elektronicky daňové přiznání.


    Dejte mi prosím vědět, jak to děláte Vy, protože samozřejmě nebudu mít k dispozici elektronický podpis jednatele a dělám to z úplně jiného počítače.

    Díky.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 21. 6. 2007 14:12

      d (neregistrovaný) 85.160.82.---

      Re: Elektronický podpis daňového přiznán
      To je jedno že to děláte z jiného počítače, pošlete na FÚ plnou moc a ověříte svým el. podpisem, pozor, na webu daňové správy musíte mít kvalifikovaný certifikát a ne standart

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).