Hlavní navigace

Způsob účtování

  • (neregistrovaný) 77.240.179.---

    2. 11. 2011 10:48

    Dobrý den,
    chci se zeptat na Vaše názory ohledně způsobu vedení účtování dokladů. Zda píšete předkontace na jednotlivé doklady, či např. 1x měsíčně vytisknete soupisku zaúčtování (košilek) jednotlivých dokladů.
    Moc děkuji.

    • Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 2. 11. 2011 17:14

      karel2 (neregistrovaný) 92.62.226.---

      Re: Způsob účtování
      ;o) nepisu vubec. Vite kolik jsem si jiz usetril prace? Az se mi ohlasi kontrola, tak vemu bud propisku a vsude to dle PC dopisu a nebo vytisknu uctovani z PC, rozstriham a prilozim k dokladum.
      Osobne jsem stejnou myslenku nedavno videl i u docela dost velke firmy. Ze jim to za to stoji to pripadne pak dodelat. Mesicne maji 1000 faktur za nakup zbozi a kdyz prijde na kotrolu tak pry daji zamestnanci odmenu, daji mu razitko kde uz je 132/xxx 343/xxx a xxx/321 a on bude dopisovat castky. ;o)
      Takto se ale muzete chovat pouze ke svemu ucetnictvi. Pokud uctujete nekomu, tak u kazde dohladu by melo byt videt jak je nakontovany. Jestli napsat na nej, nebo vytisknout kontaci a pristipnout k dokladu je jedno.

    • 2. 11. 2011 18:14

      V. (neregistrovaný) 77.240.96.---

      Re: Způsob účtování
      Předkontace na jednotlivé prvotní doklady již pár let nevypisuji. Na které účty je zaúčtováno, je uvedeno v účetním deníku. Tisknutí průvodek a jejich lepení na doklady - v žádném zákonu není uvedena povinnost toto dělat a klient to už vůbec neocení.
      Na prvotní doklady uvádím jen interní pořadová čísla.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).