Objednejte si zdarma náš týdenní newsletter. Aktuální články a důležité informace tak budete mít vždy po ruce ve svém mailu.
Aktualizujeme další formuláře pro daňové povinnosti
Pozor na sváteční nákupy, v tyto dny budou obchody zavřené
Kdo bude mít v roce 2026 nárok na předčasný důchod?
Ten umí to a ten zas tohle. Připomeňte si příběhy šikovných podnikatelů za rok 2025
10 nejvtipnějších vánočních reklam všech dob
Situace, kdy nemusí OSVČ platit zálohy na sociální pojištění
3. 5. 2012 20:40
Nyní jsme zjistili, že jsme omylem zaúčtovali a zaplatili fakturu na dopravu materiálu z EU, která nám nepatřila. Ozvali se sami, že máme přeplaceno a že faktura nepatřila nám, tak jsme si teprve všimli, že příjemce na faktuře opravdu není naše firma. Co teď s tím. V přiznání DPH byl proveden revers, faktura spadala do ledna 2012 a ještě ke všemu aby to bylo více zamotané, tak jsme právě na tuto fakturu dělali dodatečné přiznání na DPH, protože přišla opožděně. Co teď s tím? Udělat další dodatečné přiznání? A jak to zaúčtovat nebo opravit v účetnictví? Platba nám bude vrácena. Předem děkuji za rady, jak tento zmatek napravit.