Saldo

• (neregistrovaný)

21. 6. 2012 13:27

Dobrý den, převzala jsem účetníctví a jelikož mi neseděl účet 311 a 321 (obratovka, Hlav.kniha, seznam FV + FD - pokaždé jiná částkat) žádala jsem po paní účetní o saldo těchto účtu a paní mi napsala - cituji: "SALDA znamená podle Vás co, at Vám pošlu to co přesně chcete, u každé účetní saldo je něco jiného. " tak a teď nevím jak se zeptat, nevím zda nejsem ........
    děkuji za odpověď

• Dotaz je starý, nové názory již nelze přidávat.
    • 21. 6. 2012 13:39

jirk (neregistrovaný)

Re: Saldo
      Napsal bych, že na účtu 311 je vykazován zůstatek ve výši X. K tomuto zůstatku musí existovat seznam (přehled) konkrétních faktur, které jsou neuhrazené a odpovídají výši X.

• 21. 6. 2012 13:41

Daniela K. (neregistrovaný)

V pohodě :-) Podívejte se do Dokladové inventarizace k datu předání účtů 311 a 321 s rozpisem jednotlivých dodavatelů nebo odběratelů, číslem fa a částkou. A tyto uvedené neuhrazené jednotlivé faktury si pak zkontrolujte na Saldo, zda to souhlasí. V případě že ne, chtějte po bývalé paní účetní vysvětlení. Leckde Saldo není dobře vedeno a musí se tzv. čistit a uvést dopořádku. ( např. úhr. proběhne zápočtem, a v Saldu už se fa nespárují apod.)

• 21. 6. 2012 13:53

kaťula11 (neregistrovaný)

děkuji:) paní účetní mi odpověděla, že žádné saldo nemá a zaslala mi seznamy faktur, jenže částky byly o 100tisíce. obratovka -větší částka než hlav.kniha, ale zase menší než seznam faktur. tak asi vezmu částku podle seznamu a zbytek dodaním - nevím, snad, asi. paní účetní pomalu přestává komunikovat. rozvahu na mou žádost mi zaslala 3x vždy k 31.12.2011 a částky nikdy nebyly stejné.... dobré účto...
      katka

• 21. 6. 2012 14:04

Daniela K. (neregistrovaný)