Re: nezaplacená brigáda
Koukám, že vám nikdo neodpověděl, tal napíšu, co bych udělala já (ale nejsem účetní, jen jsem taky pracovala v podezřelé firmě:).
(Zkoušela jste volat z jiného čísla?) Nejdřív bych tam zašla osobně a zkusila se domluvit. Teprve kdyby se vyjádřili, že to nebudou řešit, nebudou platit apod., tak bych jednala dál.
Potom bych poslala dopis s hlavičkou nějakého právníka (aby to mělo psychologický efekt), určitě máte nějakého známého. A to takový, že jestli mi nezaplatí do X (počet viz níže) dnů, tak podávám návrh na insolvenci.
Protože když je firma v insolvenci, tak vám mzdu vyplatí úřad práce. Ale je tam daná lhůta, kterou jste už možná prošvihla, podívejte se tady:
http://portal.mpsv.cz/sz/obcane/insolvence/ins_prava/
(výňatek: ... rozhodným obdobím je kalendářní měsíc, ... nebo ve kterém byl podán insolvenční návrh, jakož i 3 kalendářní měsíce předcházející tomuto měsíci ...)
No zaměstnavatel samozřejmě nebude chtít, abyste podávala insolvenční návrh, takže vám zaplatí.
A jestli jste tuto lhůtu prošvihla, tak asi leda vymáhat soudně.
Re: nezaplacená brigáda
>Dobrý den, prosím o radu. před prázdninami jsem si při
>škole našla brigádu ve fastfoodu sheriff burger v
>Plzni. zde jsem pracovala 2 měsíce a pak jsem na prázdniny
>3- 4 měsíce odjela do zahraničí (vše po domluvě s
>nadřízeným)
zkusila jste osobně zajít za nadřízeným?
tím, že se po prázdninách vrátím. po návratu
>jsem však zjistila, že ,i nepřišla výplata za 2.
>odpracovaný měsíc, asi 2.500,- tak jsem se snažila
>všemožnými způsoby kontaktovat vedení,
kdo je provozovatel ?
ale na emaily mi nebylo
>odpovězeno, a telefon mi nikdo nebere, i když zkouším
>volat několikrát denně. Mám podepsanou dohodu o
>provedení činnosti, ale nemám žádný výpis hodin, kdy jsem
>tam skutečně byla, v provozovně jsem se ale vždy
>zapisovala, a ještě se mé příchody a odchody zaznamenávali
>pomocí snímače otisků prstů.
>
>nevím si již rady jak dále postupovat, svých peněz se
>ovšem nechci vzdát.
>